3 Şubat 2012 Cuma

KARA KAR (okurken ruhunuz kararabilir:S )


Dun yagan kar aslinda o kadar da beyaz, o kadar da masum degildi. Tum aglamalarim, miziklanmalarim sonunda benim kanks isini erken birakip atlamis gelmis. Telefon geldi ben asagidayim kar toplarimi hazirladim diye. Hemen kosa kosa asagi indim. Basladik kanksla kar topu oynamaya ama yok boyle bi oynayis. Resmen olduresiye oynadik. Oyunun sonlarina dogru onun cantasindan, benim ceplerimden bi ton kar ayikladik.

Sonra bir telefon beyim ariyor. Nerde oldugumu soruyor. Asagida kanksla kar topu oynuyorum diyorum. Haa tamam diip kapatiyor. 5 dakka olmadan yanimizda bitiveriyor. Birden icimi mutluluk kapliyor. Vay be diyorum iste budur. Tamam nerdeyse tum karlar eridi ama sirf benim icin kalan sulu, camurlu karciklarla oyun oynamaya calisiyoruz. Olay budur derken beyime ilk kartopunu atiyorum. Isabet bu ya tam kulagindan. Inliyor sizliyor sonra oyle bir bakis atiyor ki bana sictin olum sen gibi ama nedense o bakista eglenceden cok intikam goruyorum sanki nefret gibi siyah bi bakis. O bakisi analiz etmeye calisirken beyim kosuyor kar topu alip hepimizi tum gucuyle vurmaya basliyor. Egleniyor gibide gozukuyor. Bunu farkedince bende cok aldiris etmiyorum oyun hirsidir diip geciyorum.

Uzunca, ellerimiz nerdeyse morarana kadar oynuyoruz. Eve gecme karari aliyoruz soguktan. Eve girer girmez annemin garip bakisi uzerine hatirliyorum ki evde balik yemi bitmisti. Bende beyime gelirken almasini soylemistim. Bunun yaninda hangi yemden istedigimi de uzun ve ayrintili bir sekilde anlatmistim. Ama o yine alakasiz bir yem almis gelmis. Buna sinirlenip basliyorum bagirmaya. Offf bi isi yapsan sasarim sana bundan mi al dedim offf ya diye cemkirirken beyim al bende sana hediye aldim diye onume bi paket veriyor. ( belirtmeden edemicem hic romantik bir an degildi. Bildigin ruhsuz bi sekilde verilen bi hediyeydi. )

Bende zaten sinirliydim bide ustune aldigim bu ruhsuz hediyeyi acinca kucuk bir kure icinde kardanadam iste karlar falan var salak sapildak bisi. Tamam anliyorum boyle salak seylere anlam yukleyerek ozel kilmaya bende bayilirim. Ama beyimle aramizda bag o an oylesine garip bi sekilde koptu ki ne anlam ne hediye ne deger... Hepsi ucup gitti. Tarif edemedigim bi yara aldik ikimizde. Olaylari basit gulucuklerle ikimizde ortbas etmeye calissakta gozlerimizden cok belliydi durum ama ustune gitmedik. Zaten bi kac arkadasla buluscaktik tadimiz kacmasin diye konu orda havada kaldi.

Iyice kurulandiktan sonra yola koyulduk ve arkadaslarin yanina geldik. Espiriler eglenmeler hersey guzel. Herken birbirine laf satasiyor ama kimse alinmazken beyim benim icin gecenin cumlesini kurdu. '' BENIM UZERIMDEN PRIM YAPMA ''. Ortam bi an sustu. Durdum gozlerine baktim. Sanki sevdigim adam degil de yeni tanistigim ama ortamda birbirimize gicik gittimiz biri vardi sanki karsimda. Soguk, uzak, gergin...

Olayin usutne gitmedim ama aramiza bir duvar oruldugunu farkettim. Beraberdik ama uzaktikta. Dokunmak sirnasmak istemiyordum ama uzaklasmasinida istemiyordum. Eve geldigimizde hemen yataklari hazirladik. Gunun yorgunlugu ve asiri usumemin ustune oyle bir uyku coktu ki daha yastiga kafami koymadan bile uyuyabilirdim ki... Beyim yalniz kalmamizdan istifade aramizda olan soguklugu konusmak istedi. Ama cok yanlis bir yolla. Beni seviyor musun? la basladi ki bence iki sevgili arasinda kavga aninda soylenicek en salakca cumledir. Ardindan imali sozler, sucluyum ama sende suclusun cumleleri vb... Inanin bunlari hele ki hic konusmak istemediginiz, daha sinirinizin yatismadigi bir anda hele ki uykunuzda varken cekmek gercekten cok zor. Her ne kadar sinirden kuplere binsemde biliyorum ki ben agzimi actigim zaman isler cok daha buyuyor ve kirici bir hal aliyor. Ama ben sustukca beyim devam ediyor, ajitasyonlarin orani daha da siddetleniyor. En sonunda sinirime hakim olamayip uyuyabilir miyiz diyorum kalpler kiriliyor.

Aldigimiz yaralara ragmen onu seviyorum. Ama en azindan acilan yaralarin iyilesmesi gerektigini ve yaranin iyilesmesi icin merhem falan surulmesi gerektigini daha cok oynamamak gerektigini umarim bi gun anlar.

Hiç yorum yok: