20 Mart 2012 Salı

KAMU OYU YANLIS BILGILENDIRILIYOR

Ismini vermek istemedigim bazi bloglarda anlatilan yalan yanlis hikayeler, tam olarak yalan olmasa bile eksik anlatilmis seyler var. Bunu kendime bir gorev bilip duzeltmek isterim ki zaten bir onceki yazimin devami niteliginde olucakti ama kismet boyle yazmakmis :D

Malum bi onceki yazimi okuduysaniz biliyorsunuzdur. Beyime ayri yatma cezasi koymustum. Bende bundan mutevellit gittim kanksin yanina yattim. Baslarda hersey guzeldi. Her zaman ki gibi uykusunda mirildanir vs vs. Ama bu sefer isler bu kadar basit olmadi.

Gecenin ilerleyen saatlerinde sanki ruyasinda tecavuz ediyorlarmis gibi doktorlar doktorlar diye bagirmaya basladi uykusunda. Ben bi kahkaha krizine girdim. Dada once anlatmisti kanks iste ben uyurken annem bana sorarmis bugun ne yaptin diye butun gunumu anlatirdim falan demisti. Bende firsat bu firsat dedim yavastan konuya gireyim. Dedim doktorlar kim kanks dedim. Doktorlar doktorlar kdv dedi. Nasi ya diye bi dumur oldum zaten. Doktorlar kim kanks dedim tekrar, doktorlar kdvi hesaplamiyorlar dedi. Bir yarilmisim gulmekten o an kahkahalarima uyandi.Her ne kadar hikayenin bu bolumunde en cok ben eglensemde acikli bolum benim icin burdan sonra basliyor.

Neyse olan oldu gulduk iyidir dedim koydum kafami yastiga uyumaya basladim. Aradan yarim saat gecmedi ki tam uyukuya dalacakken ben yavru ayicik kanksim oyle bi dondu ki yatakta butun ustumu acti. Ufak capta bi sinir krizi gecirsemde o an neyse dedim yorgani kendime cektim. Ancak sorun sudur ki yorgani kendime cekmemle oda ustume dogru abandi. Laaaan bi uyucam git diye ittirmez olaydim. Ittirince rahatin kacan yavru ayicik kanksim sekil-a da goruldugu gibi uzerim oyle bir cikti ki ne oldugumu sasirdim nefes alamadim ( oha abartma ) Tamam nefes aliyordum ama bildiginiz resimdeki gibi cikti ustume. Bende ehhh kankaysan kankaligin bil bi kay kenara dedim buda yatagin diger tarafina gecti.

Bu olaylarin olmasindan 10 dk gecmedi yine benim yavru ayim basladi oynamaya yatakta. Tekrardan butun yorgani bi fasil daha kendine cekti. Ben artik sinirden kizarmis bi sekilde yorgani geri cekmek icin hamle yapamadan oyle bir got atti ki bana yataktan dustum. Isin sinir bozucu kismi bunlari hep uyurken yapiyor olmasi uyanik olsa agzina sicardim zaten. Bende o sinirle aldim yastigimi yemisim lan cezasini diip beyimin yanina gectim. Sonrada Allah'a sukrettim. Mis gibi kedi gibi uyuyan beyin var ne ararsin elalemin yataginda yat edebinle demi. Siz siz olun beyiniz kavgada etseniz yataklari ayirmayin. Yataga kusulmez :)

14 yorum:

One Girl Two Boy dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
One Girl Two Boy dedi ki...

o resmi sana yedirticeğimin alt bilgisini verdikten sonraaaa diyorumki sevgili aslancığım bu bir savaştır :d

nankörlükte diz boyunu aşmış olmanda cabasıııı peki mademse hala suskunlugumu koruyorum ve seni havale edilebilecek binimum yerlere havale ediyorum annem :d yemeklerimi yerken dikkat et bu aralar :d

izmirdeki o gay dedi ki...

hahaaayt goruyomusunuz komsulaaaar kizim sen dun gece yaptiklarini ne cabuk unuttum gidiklicaksin diye koltuk altlarim harita metod deftere dondu tirnak izlerinden sence ben bunu yanina birakir miyim saniyorsun savassa savas sonuna kadar

pırassa dedi ki...

aslancık sen miydin?:O
ne alaka yhaa:)) küçük çaplı bi şokka girdim şuan.
bu zamana kadar bunu fark etmemiş olmamda ayrı bi başarı ve teprik konusu:))

izmirdeki o gay dedi ki...

pirasacim olsun yavrucugum onemli olan gec olsun guc olmasin ya hala anlamasaydin ?! :)

One Girl Two Boy dedi ki...

pırasa güldürdün beni akşam akşam yaaaa :d allahta seni güldürsün emiii :d

pırassa dedi ki...

iyide bunu neden sakladınız?:))
ya da saklamadınız mı?:p bende film koptu artık. bi şey dicem sen hani sarışındın. ben senin resmini gördüm baya baya esmersin(?)
ay neyse yha, barii kuzucukta gelsin bi pilok açsın olan o olsun:bb

One Girl Two Boy dedi ki...

yorumunu okurken ben de bir an film koptu :d kim kimin resmini görmüş diye :d sonra hatırladım neydne bahsettiğini :d ve fotografın ne kadar yanıltıcı olabilceğini bir daha anladım :d

izmirdeki o gay dedi ki...

yavrum evladim hangi resimden bahsediyorsun gobegimin ciktigi resimden basediyorsan orda sadece kolum gozukuyor esmer olucagimi nerden cikardin ?

pırassa dedi ki...

ayol öyle sarışın mı olur o ne öyle:pp

Gay Panda dedi ki...

pırasacık yalnız değilsin. dumur 2! :S :/ :) :D :@

izmirdeki o gay dedi ki...

gobegime bakip nasil sarisin olup olmadigimi anladiginizin bilimsel aciklamalarini beklemekteyim ?!

BiGay dedi ki...

İzmirlim sana katılıyorum.. göbeğinden de sarışınsın ayrıca. hiç bu kadar post yayınlamana gerek yoktu.. ayrıca kimseye ispatlaman da gerekmez ki..

izmirdeki o gay dedi ki...

olsun kalbim kirildi :( komplex yaptim :) ama gozumsun bigayim ailecek seviyoruz seni