12 Mart 2012 Pazartesi

NAZAR DEGMESIN EGILSIN ALEM DIZINE


Ben kucuktum. Hayatin karisikliklari arasinda ruzgar nereye eserse oraya ucardim. Buldugum limanlara siginir firtina gecince devam ederdim yoluma. Belki hayatimin en buyuk firtinasina yakalanmisken seni gordum uzaktan. Uzaktan bakinca cok gucluydun, korktum. Oylesine heybetli, oylesine hiddetli, oylesine kendine guvenen biriydin ki sadece uzaktan izlemeyi tercih ettim seni.

Bir gun hala senden korkarken yanima geldin. Elimi tuttun. Ellerin buz gibiydi herzamanki gibi. Gozlerime baktin ve dedin ki: '' ne olursa olsun, istersen oldur beni hep benim yanimda benle guvende olucaksin''. O an ne havanin nede ellerinin soguklugu gozlerimde yaktigin atesi sonduremezdi. Oylesine sasirmistim ki senden boyle birsey asla beklemezdim. Oylesine bir sicaklikla kapladin ki etrafimi ask gibi ana gibi kale gibi sapasaglam zirvede kar gibi gol gibi sessiz sakin. Anlatamam heralde cunku bu duyguyu anlatmaya kelimeler yetmez.

Zamanla once arkadasim, dostum sonra annem ailem oldun. Sende yasanabilecek her duyguyu yasadim ben. Sevilmeyi, kosulsuz guven duymayi, sefkati, kiskanmayi hatta bi insani sevmeyi bile senden ogrendim ben. Senin tattim tatlarin cumlesini, senle duydum soylenecek en guzel sarkiyi, senle gordum guzelliklerin en nadidesini... ve daha siralayamadigim hayatin tum turevlerini.

Neler yasadik seninle birlikte. Tuttun buz gibi yumusacik ellerinle goturdun beni bilmedigim diyarlara. Ruya gibi bir hayata soktun beni. En camura battigim, en pisliklere boguldugum zamanlarda bile yanimdaki papatyayi gosterebildin bana. O papatyaya bakmayi senle paylasamadiktan sonra solsun tum cumle cemali.

Bana dedin ki '' kimse vazgecilmez degil bu dunyada, gun gelir bende giderim, sende gocersin dunyadan bir ay uzulunur 2 ay uzulunur insan oglu bu cig sut emmis o yuzden cok baglanma hicbirseye'' . Ben dusunemem bile sensiz yedigim mantarli sotenin tadini. Alisamam yokluguna sensiz gecelerde, sensiz yarim kalirim, gunler sensiz delip gecer, gel gor iste senden vazgecemem ben.

Yuregim elimde geldim kapina, al beni kalbinin en kuytularina, sar beni sevginle. Yine gogsume yat uyuyalim geceler boyu. Sabah kalkinca gozlerimden kalbime bak yine ve bana sadece gunaydin de.


Bu sarki ikimize gelsin uuu beybi beybi. Bil ki seviyorum seni :) Hemde yakindan, cok yakindan taa kalbimden :)

2 yorum:

Adsız dedi ki...

İlk günkü karşılaşmamızı senin bana o güzel gözlerinle içimi ısıtan ama ilk defa bir kıza gerçek hayatını gösterdiğin için ürkek bakmanı unutabilir miyim ? sanıyorsun... senden önce kimse vazgeçilmez değildi benim için doğru. herkes zamanı gelince bıktırmadan terk etmeyi bilmeliydi. ama bana öğrettin ki öyle bir dünya yokmuş ... öyle bir insan gelirmişki hayatına insanın, bütün bildiği doğrular yanlış, bütün yanlışlarda doğru olabilirmiş.ve ne olursa olsun buz gibide olsa o eli tutabilmekmiş gerçek hayat. sen benim şansımsın, bana hiç yaşamadığım duyguları yaşatan ve bunun sadece sevgili adında bir adamın değil. hayatta sevgiliden de öte şeylerin oldugunu gösteren hayatımın anlamısın. kanks'ım, arkadasım dostum en önemlisi ailemden daha ailesin benim için ve bir gün doğum günüde bu bed sesimle utanmadan senin için bağıra bağıra söylediğim şarkısın sen;

Kimseyi görmedim ben
Senden daha güzel
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha özel
Kimselere de bakmadım
Aklımdan geçer
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha güzel

Sana nerden rastladım
Oldum derbeder
Kendimi sana sakladım
Senden daha güzel
Kimseleri de takmadım
Ölsem değişmem
Kimseyi tanımadım ben
Senden daha güzel

izmirdeki o gay dedi ki...

ih li bedih beybi beybi