13 Ocak 2012 Cuma

COK CANIM ACIYOR...

Kolay olmayacak... elbet uzulecegiz... mutlaka bir iz birakacak... belkide cocuk gibi sana kusecegim...

Aslinda ben kendimi bu kadar duygusal tanimlamazdim. Tam tersine mantiginin sesini dinleyen bi insanimdir. Kolay kolay uzulmem neredeyse hic aglamam. Ama bazen ne kadar ugrasirsan ugras bi iliskinin yurumedigini gordukce hafif bi bitkinlik hali sariyor insanin etrafini. bi yorgunluk hasil oluyor bu bedende.

Biz cok guzel bi cift denemezdik. Kabul etmeliyim ki cok narsist bir ben ve yanimda 1yildan uzun suredir olan agresif sevgilim. Dun gece ayriligin esiginden donduk. butun gece yatakta uzun kirici konusmalar, sessiz ve igneleyici sessizlikler, gereksiz imalar... Sonunda agzimdan cikiverdi... bitirelim...

Biliyorum insan elindekinin degerini kaybedince anliyor. Bitirelim dedikten snra nemli gozlerine baktim. Hala gozleri beni sevdigini soyluyordu. Aslinda bende onu cok seviyordum ama yasanilan yorgunluklar kirginliklar artik cok kucuk olaylara karsi bile bei cok duyarli hale getirmisti. ya tamam iki insan anlasamaz ama biz ikimiz hic biseyde anlasamiyoruz hic beraber eglenemiyoruz sohbetlerimiz bile mutlaka kavga ile son buluyor.

Hele ki dun gece yedigim laflari hala hazmedemiyorum. Bitirelim dedikten sonra ilk yedigim laf ''baskasi mi var?'' bu nasil bi soru ya o kadar ucuz muyum senin gozunde ben yada bu kadar asagilik miyim senle ayni yataga girip baskasiyla birlikte olayim. Daha bu yedigim lafin sokunu atlatamamisken neden sevdiklerim beni hep arkamdan bicaklamak zorunda :S belki ona belli etmedim ama agzim acik kaldi. ne yaptim da arkasindan vurdum ben. bi iliskinin yurumedigini dusunmek ilerleticek gucu kendinde bulamamak arkadan vurmak midir? ve daha yedigim nice laflar icimde megerse ben ne asagilik bi insanmisim dedirtcek bi suru soz.

Bu yedigim laflardan sonra ustune ben bu iliskiyi bitirmek istemiyorum tepkisi. resmen salak oldum madem bu kadar asagiliktim neden bnle olmak istiosun? Kabul ediyorum cok sikici biri hala yasinin gerektirdigi olgunluga ulasamamis biri ve surekli agresif... yolda gecen adama bile bagirabilen bi insan

Ama onu hala seviyorum ve ayni zamanda istemiyorum. Iste bu yuzden... Cok canim aciyor...







7 yorum:

One Girl Two Boy dedi ki...

Bazen öyle zamanlar olurki aynı yatağa yattığın kişiyi tanıyamazsın... ama eminsen onun ve senin içindeki sevgiye bazı şeyleri görmezden gelemye çalışırsın. İçine attıkların, bir gün çığ gibi büyüyüp içindeki güzel şeyleride yıkmaya başlayınca affallarsın, şaşırırsın. Kendini iyiye doğru geliştirdiğin yazılarından belli .Ama bence bu üzüntünün en büyük kaynağı karşındaki insanlardan , yaptığın şeylerin aynı oranda takdirini görememek... işte asıl soru burda ortaya çıkıyor bu yaptıkların öncelikle kendine olan saygın içinse ve en azından bir kişi bile bu durumundan hoşnut ve sana herzaman güveni tam ise geride kalanların daha iyi özelliklerinin gözünün önüne getir. mesela senin ne kadar çok sevdiğini... umarım her şey yoluna oturur. bugun 13. cuma herkesde bir gerginlik var unutma :D

izmirdeki o gay dedi ki...

allah cumlemize mutluluk versin amin

Unknown dedi ki...

ay ne zor.. ama eğer seviyorsanız birbirinizi bence ilişkiniz için çabalayın derim.. bitirmeyin.. ayrıca sizin ilişkinizin miladı bile dolmamış. eğer dolsaydı bir taraf bitirelim dediğinde diğer tarafta tamam derdi.. yani her zaman böyle olmaz ama buna yakın bir şey olur..

eğer bitirmek istemiyorsa değişecek çok şey vadediyor demektir. kozlar senin elinde artık, madem bitirmiyoruz şu şu davranışları bitiriyoruz şeklinde yaklaşabilirsin diye düşünüyorum...

izmirdeki o gay dedi ki...

bu şöyle bişey hani annene final dönemlerinde odamı toplama desened o yine toplar ya ne kadar söylesende bişey değişmez artık bi yerden sonra savasmak yerine bu konuyu kabullenmeye baslarsın ben aynen o moda geçtim artık :S :D yapcak başka bi çözüm yok

Adsız dedi ki...

hayat güzeldir her şeye rağmen... seçimler kaderini belirler izmirli

Unknown dedi ki...

aslında en güzeli partnerini olduğu gibi kabul edebilmek.. ama kolay bir şey değil bu.. ama karşılıklı olursa neden olmasın.. değişmesini istemek zaten sıkıntılı, değişecekse de o değişir zaten kendi bile anlamaz :)

izmirdeki o gay dedi ki...

bende bu umutlarla yasiyorum zaten :D esas ben kendime bakiyorum onun icin feda ettiklerime onun icim yaptigim secimlere, degisimlere dunya turu attim resmen ama o hala bi arpa boyu yol gitti ama olsun hala onu seviosam kabullenmekten baska bisi gelmez elimden yinede onla olmaktan mutluyum sonucta