28 Ocak 2012 Cumartesi

BEYIM NE DERSE O OLUR :S


Yaklasik 1.5 yil kadar onceydi. Salak bi herifle 2 hafta kadar evcilik oynamasitik. Iste bol bol gezdik salak salak cafelerde oturduk. Sonra bi gun beni inciraltina giderken mandalina bahceleri arasinda bi kahvalti salonuna goturmustu. Kahvaltimizi yaptigimiz sirada salonun sahibi geldi yanimiza evcilik oynadigim sevgilimsinin arkadasiymis, tanistirdi. 40 45 yaslarinda saci sakali agarmis bi amcam ( tabi amca dedigime bakmayin adamin sporla iliskisi oldugu belli hakkini yemiyeyim vucudu tas gibi). Merhaba Merhaba butun hikaye bu.

Aradan neredeyse 1 yil geciyor. Ben kordonda beyim isten ciksinda ogle yemegini beraber yiyelim diye bir cafeye dogru ilerlerken arkamdan bir ses. Surekli adimi tekrarlaniyor. Populer bir ismim oldugu icin basta iplemesemde omzumda bir el hissediyorum. Donup arkama bakiyorum bi amca. Icimden heralde yol falan sorucak derken bana nasilsin diyor. Afallamis bir halde iyiyim ama kusura bakmayin cikartamadim sizi diyorum. Oda sasirmadim neredeyse 1 yil oldu iste surdaki kahvalti salonunun sahibiyim orda tanismistik diyor ve dehset bir brain stormla adami hatirliyorum.

Tadilatta olan bir dukkani gostererek bana yeni yerinin burasi oldugunu ve yeni bir ajans actigini soyluyor. Kartini uzatiyor ve numarami istiyor. Bende salak gibi anin salakligiyla veriyorum numarami. Senin calismak isterim bi ara gel bi kahve mi ic desede hala yasadigim soku atlatamamis olarak tabi tabi haberlesiriz diyorum ve cafeye dogru gidiyorum.

Olayi beyime anlatiyorum. Beyimde bir surat, bir agresiflik sormayin gitsin. O adam seni tavlamak istio hayir istemiyorum diye trip atiyor. Bende kiskanilmanin verdigi got kalkikligiyla ama askiiiimli cumleler kuruyorum... :D

Aradan gel zaman git zaman gecen gun amcamiz ariyor beni ve elimde tam sana gore bi is var mutlaka bi ogle veya aksam yemegine cikalim sana detaylari veriyim emin ol seni ikna edicem diyor. Sozde fotomodellik yapicakmisim. Ama isin gercegi hala belli degil. Adam cok israr ediyor. Bende neyse sonra konusuruz diyerekten olayi gecistiriyorum. Ama soylede bir durum var ki adam beni son gordugunden beri aradan cok zaman gecti kafadan bi 6 ay rahat var. Bende uzun sureli ve guzel bi iliski yasamanin verdigi mallikla gotu gobegi saldim sakallar yakinda gozlerimden cikicak hali aldi vucudumda sevgilim nede olsa beni her turlu seviyor diyerekten aynalarla olan iliskimi rafa kaldirdim. Bundan aslinda hic pisman degildim ta ki...

Olayi beyime anlattim. Dedim boyle boyle amca bana bunlari dedi diyorum. Beyimin suratinda duygusuz bir sen bilirsin ifadesi. Hadi onu gectim izmirde bir suru yakisikli insan var bi tek sana mi kaldi bu herifte bu kadar israr ediyor demesi ... Suratina karsi bisey diyemesem de icimden tek gozu segiren deli bakisi attim. Ne demek ya izmirde yakisikli bi sen mi kaldin. Icimden mahalle karisina baglamis bir halde cigliklar atarken beyimin suratina sade bir tebessum atip kafami gobegine koydum. Sanirsam oda durumu farketti Iste bak bu adam bnce sana yaziyor dediysede cumlenin arkasindan sen bilirsin seni engellemek istemem istersen git bi gorus demesi iyice zivanadan cikardi beni.

Isin ic yuzu aslinda bende istemiyorum amca ile bulusmayi. Ama beyimden intikamim cok aci cikicak sadece haberi yok daha...


Hiç yorum yok: