19 Ocak 2012 Perşembe

THE GREATEST MOVIE EVER :)


Beyimle izledigim ilk film yeri buyuktur bende. Ilk defa evde yalniz kaldik evde kimse yoktu ona ragmen hic gozumu bile kirmadan izledigim filmdir. Ama beyimle izlemenin keyfide bi baskaydi tabi :D



Benim gibi duygusuz bi insani bile aglatabilen ender bir film. Nedense kendimi filmde nicole kidmanla ozdeslestirmem nasil gizli bi kasar oldugumuda ele veriyor sanirsam.




Hayatimda izledigim ilk escinseli gordugum film isin komik kismi ailecek izlemistik. Tepkimi gizlemek icin neler yaptim bi ben bilirim. Yinede icten ice ohaaaaaa demistim. Herseye ragmen guzel film



Beni bu kadar gazlayan bi film daha var mi bilmiyorum. Tamam artik ozel sektorde calismak istemiyorum ama yinede kendime istersem neler yapabilicegimi hatirlatan bi film.




Cocuklugumdan beri igrenc seyleri hep nihahahah diye izlemisimdir ama bu filmin sonunu izleyemedim. cunku filmin sonu oynarken ben lavaboda kusmakla mesguldum. Izlemeyide dusunmuyorum.



Cocukken hep ozel guclerim olmasini dilemisimdir ( hala bazen yapmiyor degilim :)  X-men serisini izledikce hep o cocukluk hayallerim aklima gelir ama yinede efektler acisindan guzel bir film

Hiç yorum yok: