11 Ocak 2012 Çarşamba

HERSEY BIR POWERRANGERSLA BASLADI


Kendime dair hatirladim ilk hatirladigim sey... Power Rangers... Allahim yok boyle bi sevme yok boyle bi hayranlik. Okuldan cikip eve kosturmalar 1 saniyesini bile kacirmamak icin tum ailedeki herkesle siradan kavga etmeler. Diyorum ya yok boyle bi hayranlik. Boyle boyle kac sene izledim hatirlamiyorum bile sadece odaklanip izlerdim. Tabi evde yalniz kaldigim zamanlarda da hep elimde bi oklava hayali dusmanlarimi doverdim :D

Gel zaman git zaman farkettim nedense kendimi hep pembe ranger olarak goruyordum. Yesil ranger ve ben (yani pembe ranger) surekli dusmanlarimizi dovuyorduk hayalimde :D ama hep ben annemlerin yataginda esir dusuyordum yesil ranger herkesi dovup gelip beni kurtariyordu. Ben tabi mest :D Kac yil oldu bilmem uzunca bi sure hep yesil ranger beni kurtardi :D

Mahallede top oynarken zamanla haliyle adim cikmaya basladi tabi... Pembe ranger gibi davranmalar mac yaparken bana torpil gecenlere sirnasmalar falan uzun birr sure top damgasini tasidim heralde alnimda :( Bu durum biz tasinana kadar devam etti. Yeni mahallemde ki yeni arkadaslarima karsi daha sert davraniyordum. daha cok mac yapmaya basladim. kale sut cekerken bile topa tum nefretimi ayagimda hissederek vuruyordum. Sonra attigim goller sayesinde baya bi populer oldum zaten :D Ama eksik bisileri hep hissettim:(

 Bu eksiklik taa ki sailormoon cizgi filmini kesfedene kadardi tabiki :D Gozlerime inanamadim. Iki tane kiz opusuyor. Gozlerim yuvalarindan firlicakti resmen. Yeni cizgi filmimi secmistim. Artik evde yalniz kaldigim zamanlar atkimi kafama iki ucu yanda kalicak sekilde baglayip kendimi ay savascisi yapiyordum :D Ee haliyle maskeli tuksedo gelip beni kurtariyordu her seferinde :D evde uyumadan once bile yatakta yatarken kendimi sailor uranus yapip kotu guclerle dovusuyordum. Ha tabi bu arada ay savascilarinin alninda ay isareti vardir yulari bakan bilirsiniz ki bu ayni zamanda muslumanligin isaretidir. Bende zaten el kadar velet bunu bi isaret olarak dusunup gece yastigima vuran ay isigina hep dua ederdim. Bi peri gelsin elimden tutsun geceleri ucalim dolasalim gorunmez olup insanlari pencerelerinden izleyip gulelim. Yoruldugumuzda bi catida dinlenip dedikodu yapalim. Sonra sabaha karsi beni eve biraksin yanagima bi opucuk kondursun. Gozlerime baksin. SENI SEVIYORUM desin. Bunu gercekten cok uzun geceler diledim.

Sonra gel zaman git zaman orta okula basladim. Ilk kumas pantolon. Ilk gomlek. Yillarca ozendigim babama bir adim daha yaklasmistim. babam ise giderken her gun takim elbise giyerdi. nasil mutlu olmustum. zaten ilk okul karnemde 1 tane 4 yok hepsi pek iyi hep gururla babamin yolundan ilerledigimi dusunurdum.

Taa ki yillar sonra anladigim o gune kadar ...

Hiç yorum yok: