1 Şubat 2013 Cuma

HİGHER THAN ANY OTHER


O bir aslancık...
O bir eski kaşar...
O bir yaramaz...
O bir hırçın...
 İZMİRDEKİ O GAY...

Tüm geçen onca zamandan sonra tekrar karşınızdayım. Askerde olmama ragmen tahmin edemeyeceğiniz şekilde kendimi geliştirmiş bir şekilde. Kendi sınırlarımı aşarak 6 ay sürecinde 45 kitap okudum. Hiç yeni şarkı dinleyemedim. Bir sürü film kaçırdım. Şu an tüm açıklarımı kapatmaya çalışıyorum. Ama okudugum şu 45 kitap resmen hayatımı farklı bi yere sürükledi. İlerleyen sürelerde her birini hepinizle paylaşmak istiyorum. 

Bir sürü askerlik anısı biriktirdim sizin için. Onları da bir sonraki postumda paylaşıcam. Bence kaçırmayın derim çünkü gülmekten çatlayacağınız konusunda garanti verebilirim ( en azından anlattığım herkes yerlere düşüyor ) Neyse şimdi beyimin evinde elimde ufak bir içkiyle, köşe koltuğumuza uzanıp odadan içeri süzülen güneşin tadını çıkartıcam ama an itibariyle sıkı durun. Aslancık ASLAN olarak geri döndü :D

Buda geri dönüş hediyem olsun hepinize... Gözleriniz şenlensin biraz :D


11 yorum:

Kızılsakal dedi ki...

Hoş geldin.
One Girl'cük mutlu olmuştur her halde :)
Anılarını bekliyorum.

izmirdeki o gay dedi ki...

hoşbulduk patrick... onegirl havalara uçtu sağolsun daha hava alanından iner inmez karşıladı. anılarım tez zamanda gelicek ;)

BeSexual dedi ki...

hayırlı olsun :)

askerliğini yapmayı başarabilen eşcinseller özel gelirler bana. okumak isteriz en kısa zamanda anılarını :)

izmirdeki o gay dedi ki...

cidden bi eşcinsel için hiçde kolay bi durum değil. Ama bu yaşıma kadar hiç gay arkadaşım olmadıgından heterolara alışkınım da en çok sivilde bi tıro(travesti) sikmişim diye başlayan hikayeler dinledim işte bu tür şeylere katlanmak çok zordu :(

Adsız dedi ki...

gelmiş geçmişler olsun. ^^

Unknown dedi ki...

Bomba gibi bir dönüş olmuş ;)
Blog temanı çok beğendim, ama giriş kısmı fazlaca profesyonel olmuş gibi :)

Gelmiş geçmiş olsun aslanım ;)

Gay Panda dedi ki...

aslancıkım :) yavrum hoşgeldin sefa geldin iyi ki geldin :) yazılarını merakla bekliyorum. özledim ;)

gay dedi ki...

hoşgeldinnnnn gerçekten bende çok merak ediyorum :))) ama hepsini tek kalemde geçme lütfen :)))

Bir Gay dedi ki...

Dönüşün muhteşem olmuş :)
Geçmiş olsun ve hoşgeldin diyor, anılarını merakla bekliyorum :)

Ogaybende dedi ki...

gözün aydın geçmiş olsun darısı başımıza artık ;)

O 6 ay gözümde öyle bir büyüyor ki sorma gitsin ://

Adsız dedi ki...

geriye dönp baktığımda göz açıp kapamış gibi hissetsemde içindeyken yıllar geçti sanki