15 Ağustos 2015 Cumartesi

Şekerimlerde bugun :)

Merhaba,

       Uzun bir ara oldu bloga yazmayalı. Kendime uzak olduğum koskoca 2,5 sene geçirdim. Hemen özetliyim neler oldu. Aslancıkla kuzucuk ayrıldılar. Çünkü aslancık Ankara'da iş buldu. Başta bir denediler uzaktan ilişki yürütmeyi ama beceremediler. Şimdi kuzucuk aslancıktan nefret ediyor ve çok güzel bir ilişkisi var. Umarım her zaman mutlu olur.

        Onun dışında aslancık iş buldu :) Hatta bulduğu işte o kadar güzel ilerledi ki müdür oldu ( maaşı hala sikik :S ) Ankara'da bi piyanistle tanıştı. Kuzucuğun ahı tuttu ve aşık oldu. Hemde ne aşık... Duvarda parçalanan tabaklar mı istersiniz, Tunalı Hilmi'de yağmur altında ağlaya ağlaya barışmak mı istersiniz, nişanlanıp kız isteme usulu istenmek mi yoksa piyanist tarafından çok uzakta bir kuleye kapatılıp bundan sonra burada yaşayacaksın diye dünyadan soyutlanması mı? Hepsinden öte annesinin gay olduğunu öğrenmesinden mi başlasam. Bende bilmiyorum... Zor bir dönemdi.

       Size şuan kuleden bildiriyorum. En azından burda wi-fi var :) Eski blogumu okumak çok iyi geldi aslında. Eskiden nasıl biri olduğumu hatırladım şuan. Ne kadar neşeli, ne kadar umursamaz, ne burnu havada... ama herşeye rağmen mutlu. Tek derdi sevgilim bana bu akşam ne sürpriz yapacakken nasıl da bana elini kaldırdığında tırsan birine dönüştüm. Ben ergenken salak bir kız grubunun bir şarkısında geçen bir söz vardı. "döve döve yola getirirmiş hayat mutlaka kuzulaştırırmış" şarkının devamında da "onların hiç aklı yok muymuş, tekmili birden salak mıymış" işte ben artık o kuzulaşanlardan oldum. O salak olanlardan. :(

         Ben size tiyo veriyim size genç kardeşlerim veya hala henüz tutulmamış olan. Hayatın sizi yola getirmek istiyorsa aşık ediyor. Bugüne kadar hayattan ne istedimse hep dileğim gerçek oldu. En son mal dileğimde aşık olmaktı. Sakın ey kamu!!! Mutlu olmayı dileyin. Aşık olmayı dilemeyin, size abi tavsiyesi. Çünkü aşık olduğunuzda siz, siz değilsiniz. Böyle embesil, böyle bir mal. Ağzından çıkacak iki kelime için 4 saat beklersiniz. Sonra o kalkar uykum var der yatar. Özel günlerinizde abidik gubidik arkadaşlarını çağırır. Günün hiç bir özelliği kalmaz. Daha da güzel özetlersem o kadar çok beklentiniz olur ki zaten hayattan zevk almak için herhangi bir vaktiniz kalmaz. Zamanla aşk aşk diye dolaşan zombilere dönüşürsünüz. Aslancığınızdan söylemesi.

        Aslında anlatmak istediğim o kadar çok şey var ki... Askerlik anılarımı bile yarım bırakmışım. Sanırım artık kendime ve kalbime daha fazla zaman ayıracağım için tüm yeni hikayelerimle burada olucam :)

Gitmeden de size benden bir şarkı,



Büyüklerimin ellerinden, küçüklerimin gözlerinden öperim :)




5 Şubat 2013 Salı

SIZLER ICIN GITTIM GORDUM: ASKERLIK

Hersey 7 ay once basladi. Baktim KPSSden tez vakitte bi sonuc alamayacagim, dedim ben en azindan kurum sinavlari acilana kadar gidiyim bi askerligimi yapiyim dedim. Iyi mi yaptim, kotu mu yaptim, tartisilir.

Bi ara itiraf ediyorum ki vicdani red yapsam mi lan? diye kendi kendime dusundum hem bunu yapmak sahsen bana koymazdi. Zaten evliyim. Bi porno cekerdik, verirdik askeriyeye, gozleri gonulleri bayram etsin garibanlarin. :) Ama Turkiye sartlari bu dedim ne olcagi belli olmaz zaten kamu yasakli oluyorum. Dedim zaten gizli gayim ne kadar zor olabilir ki. 500 erkek ve ben. 6 ay sex yok. Sevdiklerinden uzakta. Kendinin asla sekillendiremeyecegin bir hayatta. Madem aslansam ben; HER TURK ASKER DOGAR dedim. Gittim basvurdum askerlige.

Haydi bakalim havali adamim zaten hemen havaci yaptilar haliyle. Acemilige gitmeden once onume gelen herkesten oo havaci mi oldun cok sanslisin. Sirtin yere gelmez.  Herkes asker olur ama herkes havaci olamaz vs vs guzel sozler aldim. Ama anladim hersey moralimi yuksek tutmak icinmis. :(

Sonuç olarak aldık valizimizi elimize gittik kütahyaya. Ben sudan çıkmış balık gibi sağa sola bakıyorum. Ne yapsam, nereye gitsem herseyden bi haberim. Sonra etrafıma baktım ve anladım; sudan çıkan tek salak balık ben değilim.

Nizamiyeden girdim malum eşyalar kontrol ediliyor. Benimkilerde bi sıkıntı cıkmadı ama arkamdan gelen cocuk yanında bioxin getirmiş ( serumunu ). Görevli salak çavuş dedi ki ben bunu içeri alamam yasak. Zaten gerginim birden ne olduğunu anlamadım ama kendimi çavuşla kavga ederken buldum. Dedim deminden beri bi sürü insanın kozmetik ürünlerini alıyorsunuz bunu nasıl almazsınız ne olcak yani alt tarafı bioxin bıdı bıdı şeklinde çemkirdim. Normalde dışarda çemkirdiğim insanlar bana pek sert tepkiler vermez ama bu çavuş bi başladı bağırmaya sen kim oluyosunda bana işimi öğretiosun senin ağzına sıçıcam içerde ne biliyim bu zehir mi kim bilir ne vs. Bende hala kendimi heralde sivilde zannederek sen daha bioxinin ne olduğunu bilmiosan bu senin ayıbın salak toplumun salak insanı işte ne olcak vs vs... bi baktım iş ciddiye gidio. bioxinli cocuk dedi tmm kardeş boşver atarım çöpe olur biter. Ben hala kendi çapımda direniyorum. Olur mu oyle sey hakkını savunman lazım kendini ezdirirsen bu öküzler daha çok ezer falan ama bi baktım boşa konuşuyorum çünkü bizim çavuş piyasada yok.

Giriş işlemleri için bi gittim. Bilgisayar başında aynı çavuş. Bana pis pis gülerek gel bakalım dedi. O an anladım ahanda sıçtığım an diye. Sonradan çıktı kokusu tabi. Beni kendi bölüğüne aldırmış. Eğitimlerde bi güzel ezmek için. Ama işin bu bölümübü bi sonra ki fasılda anlatıcam.

Sağlık kontrolü bölümüne geldik. Olur olur her tarafımızı kontrol ederlerde bi sakatlık çıkar diye ben bir ay hiç bir anal ilişkiye girmemişim olur da olur ya anlarlarsa diye ama bildiğin yüzümüze bile bakmadılar. Sağlık muaynesi dedikleri otur cocum sandalyeye, bi rahatsızlığın var mı? yok tamam sıradaki. NEEEEE ?! Ben bu muayne için mi son bi ayımda uslu durdum. Nasıl üzüldüm nasıl üzüldüm anlatamam size. Sağlıktan çıkarken 2 tane iğne yaptılar hepsi bu.

Gittik bölüklerime yerleştik. İlk gece bana anlatılanlara göre bekliyorum ağlayanlar sızlayanlar 60*2 ayak kokusu horlayanlar falan... Uzun bir sessizlik. Hiç bişey olmadı. Meğersem sonradan öğrendim ki bizim koğuşun hepsi kısa dönemmiş. Kimse durumunu yadırgamadı. Hatta yat verildikten sonra herkes sohbet etmeye başladı gülüşmeler, eğlenmeler gayet güzel başladı ilk gece. Çok yorgun olduğum için ben erkenden sızdım. Ama sabaha benim bekleyen tonla kötü olaylar vardı.




1 Şubat 2013 Cuma

HİGHER THAN ANY OTHER


O bir aslancık...
O bir eski kaşar...
O bir yaramaz...
O bir hırçın...
 İZMİRDEKİ O GAY...

Tüm geçen onca zamandan sonra tekrar karşınızdayım. Askerde olmama ragmen tahmin edemeyeceğiniz şekilde kendimi geliştirmiş bir şekilde. Kendi sınırlarımı aşarak 6 ay sürecinde 45 kitap okudum. Hiç yeni şarkı dinleyemedim. Bir sürü film kaçırdım. Şu an tüm açıklarımı kapatmaya çalışıyorum. Ama okudugum şu 45 kitap resmen hayatımı farklı bi yere sürükledi. İlerleyen sürelerde her birini hepinizle paylaşmak istiyorum. 

Bir sürü askerlik anısı biriktirdim sizin için. Onları da bir sonraki postumda paylaşıcam. Bence kaçırmayın derim çünkü gülmekten çatlayacağınız konusunda garanti verebilirim ( en azından anlattığım herkes yerlere düşüyor ) Neyse şimdi beyimin evinde elimde ufak bir içkiyle, köşe koltuğumuza uzanıp odadan içeri süzülen güneşin tadını çıkartıcam ama an itibariyle sıkı durun. Aslancık ASLAN olarak geri döndü :D

Buda geri dönüş hediyem olsun hepinize... Gözleriniz şenlensin biraz :D


9 Ağustos 2012 Perşembe

MIMLENMEK GUZELDIR VI

Önce kurallar:

1- Mim'i alan mimi kim göndermiş olursa olsun Operadaki Kazulet'e teşekkür edecek. Nihoha! Sonra gönderene...
2- Mimi alan, nası mimi rahat alabildi mi (kalın mı geldi, dar mı geldi öyle ya:P) onu belirtecek
3- Yukarıdaki mood resmi logo olarak kullanılmış olup cevaplarınıza dilediğiniz resmi yapıştırabilirsiniz.

Mim'in içeriği:

1- Mimlendiği andaki mood'unu yazacak.
2- Yeni aldığınız giysiyi başkası üzerinde görünce hangi moodda olursunuz?
3- İşerken genelde ne moodda olursunuz?
4- Depresif Mooddan Heidi mooduna geçmesini sağlayacak olay ne olabilir düşünüp bulacak.
5- Mimi, alışı kuvvetli 3 arkadaşına paslayacak:D


Gelelim kurallari uygulamaya :) Operadaki kazulet tesekkur ederim buyuksun abimizsin hatta amcamizsin hatta dedemizsin:) Mimi cok rahat aldim, hic zorlanmadim. Delikanli adama koyar mi boyle mimler pehhhh... Resimde yanda iste umarim olmustur. Gelelim soru cevap bolumune... Ayrica belirtmek isterim mood'un turkcesi nedir? Sahsi fikrim mod ama her turlu polemige girerim yeni fikirlere acigim...

MIMLENDIGIM ANDAKI MODUM; offf sormayin misafirler var ve evin heryerindeler bi saattir osurcam osuramiyorum. O gaz baloncuklari bagirsaklarimda bi asagi bi yukari  triatlon yapiyor. Bu yuzden modum kokulu atlet...

YENI ALDIGIM ELBISEYI BASKASINDA GORDUGUM ANDAKI MODUM; Inanmiyorum yok artik ay zaten buna yakismamis ama neyse bi daha giyemicem baksana ayaga dusmus iyyyygg lanet olsun yaaa mod on

ISERKEN HANGI MODDA OLUYORUM; Iserken kendimi daha cok aktif gay klozetide biricik pasifim gibi goruyorum. Beraber guzel bir zevk yasiyoruz ama isim bitince sifonu cekip gidiyorum. Baktim olay cirkinlesiyorsa hemen agzina sicarim olayi uzatmam mod on

DEPRESIF MODDAN HEIDI MODUNA NASIL GECERIZ; sanirim bunun icin ayicigi isirmama izin vermesi yeterli

MIMI ALIS VERISI KUVVETLI 3 ARKADASIM; blog aleminin yeni genci @obirgoogle, yillarin eskitemedigi isim @eskikasar ve can dostum hayatimindaki en onemli sahsiyet @uzumakinarutoya gonderiyorum sevgiler saygilar simdiden herkese