7 Mayıs 2012 Pazartesi

ANLADIM ASK SENLE HATA

Tahmin ediyorum ki bu basligi gorunce nasil yani beyle arada soguk ruzgarlar mi esiyor diye dusunceler kafanizdan gecmistir. Yok oyle bi durum. Sadece demet akalin - rota sarkisinin sozu. Nedendir bilmedigim bir sekilde acayip hosuma gitti sarki. Sosyal paylasim sitelerinde paylasiyorum falan mantik olarak beyim gorunce bu paylasimlari hayirdir noluyoruz falan dicek ama sadece sarkiyi sevdim. Belki eski yasanmisliklarimdan yada sadece demet akalinin laf sokucu sozlerinin verdigi gazi sevdim bilmiyorum ama sarkiyi sevdim iste. Bunun altinda illa bi gonderme yapmaya gerek yok ki. Zaten ben gonderme yapiyorsam emin olun ki gonderdigim kisi bunu anlar. Oyle durup durup ortaya laf atipta kenara cekilmem korkak bloggerlar gibi... Neyse isim ve tiyo vermicem istemeyin bosuna hic... Hem zaten korkak ergenin ( bundan boyle bu sekilde isim takiyorum o cakma bloggera ) yaptigi gibi sanki hic sana demedim ortaya attim yaran mi vardi gocundun tribine gircek kadar vasat ezik degilim. Laf sokulacaksa delikanli gibi cat cat yuzune soylerim ben adamin. Neyse elalemin derdi beni gerdi yine :D Sonuc olarak 2 cumleyle yazimi bitirip sizi bu guzel sarkiyla basbasa birakiyorum

1. Kanksa gelen laf bana gelmis sayilir, simdilik sessiz duruyorsam terbiyemdendir. Gerekli oldugu zaman gerekli insanlara gerekeni yapmayi bilirim ki Benim gereken anlayisim biraz abartilidir :)

2. Sarki kesinlikle cok guzel :D


9 yorum:

One Girl Two Boy dedi ki...

yaaaa bana sıcaklar yaramadı heee diyim sana :d başlıgı görünceee annaaaaaa noluooo dedim ben bile :D halbusiki daha yrm sat önce konusmustuk laaa oldum :d sen düşün :d yapma böle seyler aslancık valla kalptren götürceksiniz bir gün beniiii :d

1. şarkıyı çok seviyorum :d biz demet akalın insanıyız evet :d

2. caaanım aslancık arkamda önümde sagımda solumda senin destegini hissettigim her yerde nasıl da mutlu oluyorummm :D kimseler bana bişi diyemez. sen varken kiii :d terbiyeliiii aslancık seniiiii yerimmmm :D

izmirdeki o gay dedi ki...

bebeim bilirsin alsancigin pelusu guzel gercegi daha da guzeldir :D

Kaldırım dedi ki...

Kim kimle tartışıyor yahu merak ettim :)

O Gay; Ben de... dedi ki...

bir yoluşma olsa da izlesek ahaah (tamamen madilik amacıyla yazılmıştır dikkate almayınız :D)

izmirdeki o gay dedi ki...

yolusmmanin yolu yakindir herseyin zamani var :)

One Girl Two Boy dedi ki...

Ortada yoluncak bir durum olursa aslancik yolar hiç affetmez :)) test edildi onaylandı ...

BiGay dedi ki...

O kadar üstü kapalı tehditler savrulmuş ki, acaba ben mi bi laf soktum yoksam diye korkmadım değil...

her yerde her şey yazdığımdan mütevellit alınma duygusuyla yaşıyorum sürekli :D

bulogta neler dönüyor?

yoluşmayın efenim yeriniz varsa sevişin işte :D:D

One Girl Two Boy dedi ki...

bigay yavrummm :D bunu nasıl üstüne alındın çok merak ettim :d alınganlık konusunda beni geçtin takdir ettim :D

BiGay dedi ki...

Benim ki masumca bir çuvaldızı batırma merakı..
:DD
hoşlanıyorum amaa...