5 Şubat 2013 Salı

SIZLER ICIN GITTIM GORDUM: ASKERLIK

Hersey 7 ay once basladi. Baktim KPSSden tez vakitte bi sonuc alamayacagim, dedim ben en azindan kurum sinavlari acilana kadar gidiyim bi askerligimi yapiyim dedim. Iyi mi yaptim, kotu mu yaptim, tartisilir.

Bi ara itiraf ediyorum ki vicdani red yapsam mi lan? diye kendi kendime dusundum hem bunu yapmak sahsen bana koymazdi. Zaten evliyim. Bi porno cekerdik, verirdik askeriyeye, gozleri gonulleri bayram etsin garibanlarin. :) Ama Turkiye sartlari bu dedim ne olcagi belli olmaz zaten kamu yasakli oluyorum. Dedim zaten gizli gayim ne kadar zor olabilir ki. 500 erkek ve ben. 6 ay sex yok. Sevdiklerinden uzakta. Kendinin asla sekillendiremeyecegin bir hayatta. Madem aslansam ben; HER TURK ASKER DOGAR dedim. Gittim basvurdum askerlige.

Haydi bakalim havali adamim zaten hemen havaci yaptilar haliyle. Acemilige gitmeden once onume gelen herkesten oo havaci mi oldun cok sanslisin. Sirtin yere gelmez.  Herkes asker olur ama herkes havaci olamaz vs vs guzel sozler aldim. Ama anladim hersey moralimi yuksek tutmak icinmis. :(

Sonuç olarak aldık valizimizi elimize gittik kütahyaya. Ben sudan çıkmış balık gibi sağa sola bakıyorum. Ne yapsam, nereye gitsem herseyden bi haberim. Sonra etrafıma baktım ve anladım; sudan çıkan tek salak balık ben değilim.

Nizamiyeden girdim malum eşyalar kontrol ediliyor. Benimkilerde bi sıkıntı cıkmadı ama arkamdan gelen cocuk yanında bioxin getirmiş ( serumunu ). Görevli salak çavuş dedi ki ben bunu içeri alamam yasak. Zaten gerginim birden ne olduğunu anlamadım ama kendimi çavuşla kavga ederken buldum. Dedim deminden beri bi sürü insanın kozmetik ürünlerini alıyorsunuz bunu nasıl almazsınız ne olcak yani alt tarafı bioxin bıdı bıdı şeklinde çemkirdim. Normalde dışarda çemkirdiğim insanlar bana pek sert tepkiler vermez ama bu çavuş bi başladı bağırmaya sen kim oluyosunda bana işimi öğretiosun senin ağzına sıçıcam içerde ne biliyim bu zehir mi kim bilir ne vs. Bende hala kendimi heralde sivilde zannederek sen daha bioxinin ne olduğunu bilmiosan bu senin ayıbın salak toplumun salak insanı işte ne olcak vs vs... bi baktım iş ciddiye gidio. bioxinli cocuk dedi tmm kardeş boşver atarım çöpe olur biter. Ben hala kendi çapımda direniyorum. Olur mu oyle sey hakkını savunman lazım kendini ezdirirsen bu öküzler daha çok ezer falan ama bi baktım boşa konuşuyorum çünkü bizim çavuş piyasada yok.

Giriş işlemleri için bi gittim. Bilgisayar başında aynı çavuş. Bana pis pis gülerek gel bakalım dedi. O an anladım ahanda sıçtığım an diye. Sonradan çıktı kokusu tabi. Beni kendi bölüğüne aldırmış. Eğitimlerde bi güzel ezmek için. Ama işin bu bölümübü bi sonra ki fasılda anlatıcam.

Sağlık kontrolü bölümüne geldik. Olur olur her tarafımızı kontrol ederlerde bi sakatlık çıkar diye ben bir ay hiç bir anal ilişkiye girmemişim olur da olur ya anlarlarsa diye ama bildiğin yüzümüze bile bakmadılar. Sağlık muaynesi dedikleri otur cocum sandalyeye, bi rahatsızlığın var mı? yok tamam sıradaki. NEEEEE ?! Ben bu muayne için mi son bi ayımda uslu durdum. Nasıl üzüldüm nasıl üzüldüm anlatamam size. Sağlıktan çıkarken 2 tane iğne yaptılar hepsi bu.

Gittik bölüklerime yerleştik. İlk gece bana anlatılanlara göre bekliyorum ağlayanlar sızlayanlar 60*2 ayak kokusu horlayanlar falan... Uzun bir sessizlik. Hiç bişey olmadı. Meğersem sonradan öğrendim ki bizim koğuşun hepsi kısa dönemmiş. Kimse durumunu yadırgamadı. Hatta yat verildikten sonra herkes sohbet etmeye başladı gülüşmeler, eğlenmeler gayet güzel başladı ilk gece. Çok yorgun olduğum için ben erkenden sızdım. Ama sabaha benim bekleyen tonla kötü olaylar vardı.




12 yorum:

fatih amorf dedi ki...

asker anıları dinelemekten sıkılan ben sanırım bu anıları okumaktan büyük zevk alacağım.. Hoşgeldin bu arada

O Gay Ben de dedi ki...

şu askerlik olayı benim de kafama takılmıyor değil, baya yakınıma gelmişsin yahu daha önceden tanışıklığımız olsa idi bir hafta sonu izinine seni ziyarete gelirdin :)

benmi en çok çekindiğim olayı o vurulan 2 iğne olayı bakalım ne olacak

+askeriye ego yoksunu insanların egolarını tatmin ettikleri yerdir askeriyedeki bu eziyetin anlamını anlamam zaten askerden dönen birisine gel tekrar asker ol deseler nah olur amaç askerlikten soğutmak olsa gerek

Gay Panda dedi ki...

valla yavrum sen bya iyi kaptırmışın bioxinde :D neyine senin başkalarının kelline çözüm kavgası :D dahasını da iple çekiyorum. çavuşla fantaaazi falan :D :P

izmirdeki o gay dedi ki...

@bigay, o ego tatmıncılerınden çektiklerimi bir ben bir allah bilir. ama bitince geriye dönüp baktıgında bitti lan buda diip hayatına devam ediyorsun ama yinede tedbirli olunması gereken bi dönem tabi

@panda, öyle deme kel kelin halinden anlar :D ayrıca acemılıkten sonra çavuştum zaten.

Leithy Cat dedi ki...

Eee devamını okumazsam çatlarım ben şimdi.

Bu arada bir arkadaşım daha askere gidiyor gelecek dönem.

O da yazsa keşke anılarını :(

tarih84 dedi ki...

devamını merak ettim:))

kpss beddua gibi düşmanım bile bu sıkıntıyı çekmesin cinnet hali 4 yıl aralıksız yaşadım sonuç tık yok hala atanamadım ve anladım artık atanamayacağım:(

1 aylık uslu çocuk üstüne 6 ay zor olsa gerek neyse gelmiş geçmiş.

Kırsalda Tıp Okuyan Gay dedi ki...

Merak ettik devamını.
Deli gibi bekliyorum.

Hacer Yavuz dedi ki...

:)bloğunuzu takibe aldım:)

Adsız dedi ki...

Howdy, There's no doubt that your site might be having internet browser compatibility problems. Whenever I take a look at your website in Safari, it looks fine however when opening in IE, it has some overlapping issues. I simply wanted to provide you with a quick heads up! Besides that, great website!

My webpage ... Mario Lemieux Jersey

Adsız dedi ki...

Everything is very open with a really clear clarification of
the issues. It was really informative. Your site is extremely helpful.
Thanks for sharing!

Also visit my blog post; Nike Air Max

Kırsalda Tıp Okuyan Gay dedi ki...

Bu yazının bi devamı vardı hani?
Unuttuğumuzu mu sandın :D

One Girl Two Boy dedi ki...

Ben bi ara anlatırım canım sana devamını aslanciki bloga sokana ask olsun :€